Saturday, March 19, 2011

Baru sy tau.

Google

Baru-baru nie Rizal ke Cameron...mmg la tak sah klu die tak beli buah2an.Lebih2 lagi strawberry n sayuran kat sane.TQ:).Tapi kali nie die beli buah yg sy tak pernah mkn.:').


EPAL JAMBU/ JAMBU EPAL xtau la mane satu huhu.Memang rasa die sgt best.mcm mkn buah jambu cicah ASAM BOI.Buah die pun pelik.Rizal pun tak pernah mkn.kwn2 die ckp best...

"Bb beli sikit utk tunang bb nie rasa.klu btol2 best nnt bb beli lagi...."kata Rizal.OK Sambil mkn sambil ckp bestnyer...bestnyer (nmpak sgt menipu kan...heheh).Tapi betul, buah strawberry yg b'lambak2 pun di pandang sepi :)

Sy pun GOOGLE.

Laaaaa......

Mati2 igt itu buah semulajadi...Rupe nyer jeruk....ptt la tak mcm semulajadi.T_T.Klu korang nak tau sila la google yer. Klu yg dah tau tu sy nie memang ketinggalan zaman ckit...heheh.

Rizal kata lepas nie kita tak payah mkn lagi dah.Bahaya.Makan JAMBU BATU jer lagi baik.:').

Khasiat tk sebagus rasanyer. Rupa2nyer pernah kluar dlm paper.sy jer tak tau!
OK2!Bye2 EPAL JAMBU. Tak nak jumpe kamu lagi!~ :D





5 comments:

eMMe said...

heheheh...Aini, baru tau ke? kalo tak beli buah jambu tu, mmg rugi laa...manis..coz dia celup gula, ade color merah...perasan tak?

Mi'ing Oon said...

nice post... i like it. salam kenal ya

Aini Hayati said...

kak emme - aah baru tau...kesian kan...huhu.sbb jumpe yg merah tu kat tapah br sy tau buah tu bkn asli...hihi

Aini Hayati said...

miing oon - it just a merapu post...huhu.Nway, thanks yer :)

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島必買 婚禮顧問 婚禮顧問 花蓮民宿 花蓮民宿