Tuesday, August 3, 2010

Luahan Hati.

Sejak mggu lepas dh terfikir utk menulis berkenaan perkara ini di sini...tp kekangan masa m'yebabkan ia sekadar berada di dalam fikiran tanpa diluahkan. Kesempatan yg ada ini mendorong sy utk menulis demi utk kesedaran dan ingatan kita bersama. Kepada yg berkenaan sy berharap kamu membacanya kerana sy tahu ada ketikanya kamu juga berada di sini.

Hmm, dari mana sy nak mulakan yer...ok, kita mula dgn kata-kata ini..."Cinta itu buta...kerana cinta seseorg itu sanggup melakukan ape saje..."

Ingatlah, kamu mempunyai ibu bapa serta keluarga. Kamu juga sememangnya seorg yg terpelajar...kenapa sanggup mengeluarkan kata-kata begitu sehingga menampakkan kamu seorg yg pendek akal.

Cinta bukan segalanya...tahu tk dgn menghantar msg bertalu-talu & mengugut utk melakukn secara paksa dn halus hanya menambah benci org lain terhadap kamu...

Kadang kala terfikir sedihnyer la hati seorg ibu klu die tahu anaknyer begitu...

Yg sudah tu sudah la...dia pun dh bahagia n mendapat restu keluarga dengan kehidupan nyer skrg...Ingatlah wlupun kita hilang segalanyer tp kita masih ader ALLAH...

Jagalah stp kata2 yg kluar dr mulut kita...kata org kerana mulut badan binasa...Masa depan kamu masih panjang dn jangan sia-siakan...Sekian.


Berbahagialah dengan hidup masing - masing...hargailah kebahagiaan yg dtg sebelum ia hilang tanpa kita sedari...





No comments: